Home / Blogs / صحت مند زندگی کے لیے کیا ضروری

صحت مند زندگی کے لیے کیا ضروری

Healthy lifestyle

Khalid Imran Khan

تحریر: خالد عمران خان
@KhalidImranK

حصہ اول
بڑا ہو یا چھوٹا ، صحت مند ہو یا غیر صحت بخش ، ہماری روزآنہ کی عادات مل کر معمولات کی ترتیب بناتی ہیں جو ہمارے لیے ہر روز کا معمول ہوجاتی ہیں۔ اس میں سے بیشتر ہمارے بغیر سوچے سمجھے شروع ہو جاتی ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ ، اگرچہ ہم اپنی اچھی اور بری عادات کو جاری رکھنے کی اہمیت کو سمجھے تو یہ بہت اہم ہے ، بعض اوقات صحت مند روزانہ کے معمولات پر قائم رہنا مشکل ہوتا ہے۔اور بری عادات نہ چاہتے ہوئے بھی شروع ہوجاتی ہیں اور بعد نہں انکو ترک کرنا انتہائی مشکل لگتا ہے یہ پھر ان سے ہونے والے نقصان کو روکنا نہ ممکن ہوجاتا ہے.ہم اکثر اوقات کھانے کو ہضم کرنے کے بجائے مشروبات کا استعمال شروع کر دیتے ہیں جو کے ہمارے کے انتہائی نقصان دہ ثابت ہو رہے ہوتے ہیں لیکن وقتِ فائدے کی وجہ سے ہم ان کو چھوڑتے نہں اور نقصان اٹھاتے ہیں اور مستقل بنیادوں پر ہمارا جسم اس چیز کا عادی ہوجاتا ہے.اور ہمارے اپنے جسمانی اعضاء صحیح طرح کام کرنا چھوڑ دیتے ہیں اور ہم انکو معمول بنا لیتے ہیں.

آج آپ اس بارے میں مزید جانیں گے کہ روٹین ترتیب دینا ایک چیلنج کیوں ہوسکتا ہے۔ اپنے طرز عمل کی بنیادی وجوہات کو سمجھنے سے ، آپ سیکھیں گے کہ تبدیلیاں کرنا اور ان کے ساتھ قائم رہنا ہے۔ آپ روزانہ کے کچھ مثبت معمولات بھی دریافت کریں گے جو آپ کو صحت مند اور خوشگوار زندگی کی طرف لے جا سکتے ہیں۔

صحیح روزمرہ کے معمولات کو سمجھنا اور اپنانا آپ کو دوبارہ توانائی بخشے گا اور جو وقت آپ ضائع کر رہے ہیں اس وقت محفوظ کرنے میں آپ کی مدد کرے گا۔ آپ کا دماغ اور جسم آپ کی دی گئی بے چینی اور اضافی دیکھ بھال کے لیے آپ کا شکریہ ادا کرے گا۔ یہاں آپ کو ایک صحت مند ،یہاں ہم آپکو ایک پُر سکون اور آسان زندگی حاصل کرنے کے لئے گائیڈ کرنے والے ہیں.

آپ کا روزانہ کا معمول آپ کی تمام عادات پر مشتمل ہے۔ یہ اعمال آپ کے دن کی تشکیل کرتے ہیں اور انتہائی کارکردگی پر کام کرنے اور اسے غیر منصوبہ بند دن کے ذریعے بنانے کے لیے جدوجہد کرنے کے درمیان فرق کرتے ہیں۔

آپ حوصلہ افزا ، وقت کی بچت کے معمولات حاصل کرسکتے ہیں ، یا آپ ناکارہ معمولات اختیار کرسکتے ہیں۔تو دن کو اچھا گزارنے کا انتخاب بھی آپ پر ہے۔ برا نہ سمجھو اگر آپ جانتے ہو کہ کچھ غیر صحت مند عادات آپ کے دن میں داخل ہو چکی ہیں۔ سب سے اہم بات ان کو پہچاننا ہے ان کے بارے میں جاننا کے یہ غلط ہے تاکہ آپ تبدیلی لا سکیں۔

صرف اتنا سمجھ لیں ایک بہترین روزانہ کا معمول آپ کو کامیابی کے لیے تیار کرتا ہے۔ اگر آپ صرف ایک تبدیلی کرتے ہیں جس سے آپ روزانہ 10 منٹ بچاتے ہیں ، تو آپ ہر سال اپنے قیمتی وقت کے 60 گھنٹے واپس حاصل کر سکتے ہیں۔

صحت مند زندگی کے لیے روزانہ کے بہترین معمولات
اپنے آپ کا بہترین ورژن بننے میں وقت لگتا ہے ، لیکن میں آپ کو بتاؤں گی کس طرح روزانہ کی چند صحت مند عادتوں کو اپنا کر آپ براہ راست اپنی زندگی آسان بنا لیں گے.

اچھی صحت اور زیادہ توانائی حاصل کرنے کے لئے اور صحت مند رہنے کے لیے کے لیے روزانہ اپنی صبح کا آغاز پانی سے کریں اور اگر اس میں لیموں شامل کر لیں تو یہ اور اچھا ہے .
اپنے گلاس میں صرف آدھے لیموں کا جوس ڈالیں اور اسے پی لیں تاکہ دن کو ایک تروتازہ آغاز حاصل ہو۔

لیموں کا رس آپ کے جسم میں تیزابیت کی سطح کو کم کرتا ہے ، جو آپ کو سوزش کی بیماریوں ، جیسے فنگل انفیکشن اور آسٹیوپوروسس سے بچاتا ہے۔

صبح ورزش کریں۔
صبح سویرے ورزش کرنا آپ کی توانائی کی سطح اور گردش کو بہتر بناتا ہے ، اور اچھے لیمفاٹک فنکشن کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔ ہر دن صرف 20 یا 30 منٹ کر سکتے ہیں! یہ آپکی صحت اور آپ کے مزاج کے لیے بہت اچھا ہے ورزش آپ کا مزاج تبدیل کرتی ہے آپ جب صبح کا آغاز ورزش سے کرتے ہیں تو سارا دن آپ متحرک رہتے ہیں اور آپکی ایک اچھی سوچ آتی ہے کے آپ نے اپنے لیے اپنے جسم کے لیے کچھ اچھا کیا جو آپ کو صحت مند رکھے گا.

About editor

Leave a Reply